Realitné služby

Predaj nehnuteľnosti

Predaj nehnuteľnosti sa môže na prvý pohľad javiť ako jednoduchý proces. No orientovať sa na trhu s nehnuteľnosťami, určiť správnu predajnú cenu alebo  príprava zmluvnej dokumentácie sú však úkony, ktoré majú byť zverené do rúk profesionálom.

Náš tím tvoria certifikovaní realitní poradcovia, právnici a odborní konzultanti, vďaka ktorým sme vám schopní poskytnúť komplexný realitný servis.

Špecializujeme sa na predaj bytov, vrátane novostavieb, rodinných domov, rekreačných domov (chaty, zruby), priestorov (športové priestory, kancelárie, obchodné priestory atď), objektov (penzióny, administratívne objekty, garáže atď) a pozemkov.

Naši profesionálni realitní poradcovia vám zabezpečia predaj nehnuteľnosti v nasledovných krokoch:

  • Realitný rešerš obnáša vypracovanie analýzy trhovej ponuky a určenie správnej predajnej ceny
  • Návrh stratégie predaja
  • Profesionálna príprava nehnuteľnosti na predaj zahrňuje usmernenie poradcov z oblasti homestagingu
  • Fotodokumentácia nehnuteľnosti profesionálnym fotografom
  • Video obhliadka nehnuteľnosti
  • Propagácia nehnuteľnosti na vybraných realitných portáloch je vrátane platenej reklamy, alebo umiestnenie v printových médiách
  • Obhliadky nehnuteľnosti so záujemcami (nevynímajúc sviatky či víkendy)
  • Zabezpečenie vypracovania celej zmluvnej dokumentácie týkajúcej sa prevodu advokátmi ktorí sa špecializujú na realitné právo. Zmluvná dokumentácia zahrňuje vypracovanie rezervačnej zmluvy, budúcej kúpnej zmluvy, kúpnej zmluvy a návrh na vklad na vlastníckeho práva na kataster nehnuteľností.
  • Zabezpečenie potvrdení súvisiacich s prevodom nehnuteľnosti (napríklad potvrdenie správcu bytového domu o nedoplatkoch)
  • Asistencia realitného makléra pri úkonoch spojených s notárom, bankou a katastrom
  • Asistencia realitného makléra pri protokolárnom prevzatí nehnuteľnosti – zahŕňa aj prepis energií a služieb
  • Každý náš klient dostane po ukončení obchodu od nás darček 🙂

Ponúkame tiež vyhľadávané doplnkové služby:

Posúdenie technického stavu nehnuteľnosti

Preverenie právneho stavu nehnuteľnosti

Odmena pre realitnú kanceláriu pri predaji nehnuteľnosti sa pohybuje v závislosti od typu nehnuteľnosti a rozsahu služieb v rozmedzí 2 % až 5 % z predajnej ceny. Presnú výšku odmeny vám radi zadefinujeme pri úvodnej konzultácii.

"Každá nehnuteľnosť sa dá predať a každý predaj sa dá zvládnuť profesionálne, spoľahlivo a s ľudským prístupom."

Na realitnom trhu je stále aktuálna problematika podvodu pri predaji nehnuteľností, „home made“ kúpne zmluvy alebo fotografie nehnuteľností ktoré obsahujú citlivé osobné informácie alebo priamo členov rodiny..

Sme zástancami toho názoru, že odbornú prácu treba nechať na odborníka. Klienti sa tak môžu vyvarovať zbytočným komplikáciám pri predaji nielen z právneho hľadiska, ale najmä z hľadiska peňazí a času. Ani auto si predsa nenechávame opravovať v supermarkete, ale ideme priamo k automechanikom ;-)..

Naši profesionáli realitní makléri sú vám plne k dispozícií počas celého prípadu a preto Vám ušetria nielen peniaze, ale aj čas a energiu. Práve čas je dnes vnímaný ako najdrahšia komodita, a my chceme, aby ste ho venovali najmä svojej rodine, priateľom, poobedňajšiemu oddychu, a hladký priebeh predaja vašej nehnuteľnosti zabezpečíme my.

Veríme, že si našim prístupom a skúsenosťami získame aj vašu dôveru.

Obrázok Dizajn bez názvu

Častá domnienka o službe Buyer´s Agent - Maklér kupujúceho znie: „dnes si predsa každý dokáže nájsť na internete novú nehnuteľnosť sám..“  Áno, na prvý pohľad to môže vyzerať naozaj jednoducho. My vám ale ukážeme zopár situácii pri ktorých výnimka potvrdzuje pravidlo, že aj v tomto zdanlivo jednoduchom obchode, vieme klientovi pomôcť ušetriť čas, nervy a v konečnom dôsledku aj peniaze, na ceste k svojej vysnívanej novej nehnuteľnosti.

vyhľadávanie vami vysnívanej vhodnej nehnuteľnosti - môže trvať dlhšie než ste si mysleli. Častokrát majú ľudia nereálne očakávania od stavu, lokality, dispozície v porovnaní s cenami. Maklér je tu preto, aby klienta usmernil, ukázal mu reálne aktuálne možnosti trhu a možno mu aj pomohol v utriedení si priorít nového bývania; Makléri častokrát zohrávajú aj úlohu poradcu, dizajnéra, návrhára.. lebo nie všetci máme priestorovú predstavivosť alebo schopnosť porovnania a rozhodnutia sa pri tak veľkom množstve dekorov, farieb, typov interiérov alebo materiálov

obtelefonovávanie aktuálnosti ponúk na internete – nie všetci realitní makléri odpovedajú na emaily o dopyte, s niektorými je dokonca problém sa aj telefonicky spojiť.. preto túto prvotnú a najdôležitejšiu činnosť urobí za Vás náš maklér a Vám ušetríme naozaj kopec nervov a času :-)

samotné obhliadky vybraných nehnuteľností – už sa vám niekedy stalo že ste išli obzrieť byt, ktorý na fotke vyzeral božsky, ale skutočný reálny stav bol doslova ako úplne iný byt? Pretriedenie vybraných nehnuteľností alebo prvé kolo obhliadok urobí za Vás náš maklér

preteky s inými záujemcami – umelé dražby typu „kto dá viac toho to bude“ poznáme všetci. Maklér klienta chráni pred navyšovaním ceny a zodpovedá za podmienky rezervácie nehnuteľnosti;

komunikácia s rôznymi aj neprofesionálnymi osobami – žiaľ áno, nie každý kto sa predstaví ako realitný maklér v skutočnosti aj je certifikovaný profesionálny odborník. Taktiež ľudia, ktorí sa rozhodli že si predajú nehnuteľnosť sami, lebo pred 15 rokmi robili v právnickej kancelárii a ich strýko z druhého kolena stavia domy, tak „vedia ako to chodí“... presne v takýchto prípadoch nastáva v procese obchodu najviac chýb, omylov, klamstiev a žiaľ aj krádeží peňazí. Je priam nevyhnutné, aby Vás ako budúceho vlastníka v takomto type obchodu zastupoval náš maklér

príprava a podpis zmluvy – ak sa nedajbože ocitnete v prípade spomínanom vyššie, môže sa stať, že aj nadobúdacie zmluvy budú sťahované z Googlu, aby predávajúceho „vyšli čo najmenej“... Tým pádom môže byť kúpna zmluva z právneho hľadiska absolútne neplatná, prepis vlastníctva neprebehne tak ako má a musí sa celá zmluvná dokumentácia vytvárať odznova alebo sa opravami radikálne predĺži čas odovzdania nehnuteľnosti. Naši makléri spolupracujú výlučne s renomovanými advokátmi špecializujúcimi sa realitné právo

prevzatie nehnuteľnosti - novú nehnuteľnosť ste mali prevziať zariadenú no na elektrických kábloch nie sú ani len objímky na žiarovky, elektrárne vám odstavili elektrinu lebo ste sa včas neprihlásili k odberu.. náš maklér zabezpečí, aby ste si prevzali nehnuteľnosť v stave, ako bolo zmluvne dohodnuté a po-predajný servis prepisu médií vybaví za Vás.

Takýmito situáciami nechceme nikoho vystrašiť alebo odradiť, avšak sú to reálne prípady s ktorými sa naši klienti stretli a museli sme dodatočne zasahovať aby neprišlo k najhoršiemu. 

Služba Maklér kupujúceho nie je pre každého. Bola vytvorená pre klientov, ktorí majú zlé skúsenosti z minulosti ktoré už nechcú opakovať, pre klientov ktorí nemajú čas strácať čas a nervy alebo žijú v zahraničí a nemajú možnosť sa do procesu pustiť sami.. v každom prípade našich špecialistov na kúpu vyhľadávajú tí ľudia, ktorí profesionálnu prácu nechávajú v plnej miere na odborníkoch v danom smere.

Služba Maklér kupujúceho je spoplatnená odmenou 1 % z kúpnej ceny, pričom jej rozsah si môžete prispôsobiť podľa vlastných potrieb – od výberu nehnuteľnosti až po kompletný servis až po prepis.

Kúpu nehnuteľnosti vám vieme zabezpečiť v kompletnom balíku služieb, alebo aj vo variante pri výbere jednotlivých úkonov.

Našou prioritou je vaša spokojnosť a radosť z nového domova.

Veríme, že služby ktoré vám poskytnú naši realitní profesionáli potvrdia dôveru v naše schopnosti a vám zostane úsmev na tvári a pocit spokojnosti z nového bývania. Budeme sa tešiť, ak sa rozhodnete tak dôležitý životný krok ako je kúpa nového bývania, urobiť s nami :-)

Kto to je Buyer´s agent? +

Je to sprostredkovateľ klienta – kupujúceho, ktorý vás prevedie celým procesom kúpy od prvej ponuky nehnuteľnosti až po záverečné odovzdanie kľúčov od nového domova. Bude vám odpovedať na akékoľvek otázky, bude vám k dispozícii pri nejasnostiach, bude vašou oporou pri obavách alebo strese zo samotného procesu kúpy.

Obchodný zástupca kupujúceho je tu jednoducho ako váš ochranný štít, ktorý chráni primárne vaše záujmy a požiadavky.

Aké sú jeho najväčšie výhody? +

Ušetrí Vám peniaze, energiu, no najmä čas!

Sprostredkovateľ kúpy bude za vás vyhľadávať váš nový domov, on bude  bombardovaný telefonátmi, jeho právnici budú obhajovať vaše podmienky  v kúpnej zmluve. A na záver ešte dostanete od neho darček 🙂

Natíska sa Vám teraz otázka aký je vlastne rozdiel medzi realitným maklérom pri predaji a kúpe nehnuteľnosti? +

Zástupca kupujúceho má zmluvnú povinnosť pomôcť kupujúcemu, zatiaľ čo zástupca predávajúceho si plní svoje zmluvné povinnosti voči predávajúcemu.

Pozrite sa na to z iného uhla: “Ak by vás obžalovali, najali by ste si toho istého právnika, ako strana, ktorá vás žaluje?“  Samozrejme že nie 🙂

V Mojom centrum bývania v rámci svojho portfólia poskytujeme aj poradenstvo a pomoc majiteľom nehnuteľností, ktorí sa rozhodli zhodnocovať svoje investície formou prenájmu.

Naša spoločnosť profesionálne zastúpi majiteľa vo všetkých úkonoch týkajúcich sa správy a starostlivosti o rezidenčnú nehnuteľnosť s cieľom maximalizovať výnosnosť investície.

Zastúpime Vás pri všetkých prípadoch, kedy by bola Vaša prítomnosť nutná, aj vrátane porúch alebo opravách na samotnej nehnuteľnosti. Zastrešíme celú administratívu, ekonomickú i prevádzkovú agendu, a bezpečne uschovávame dokumentáciu počas celej našej spolupráce. Pravidelne budeme  zasielať podrobný výpis činností týkajúcich sa prác na Vašej nehnuteľnosti.

SPRÁVA NEHNUTEĽNOSTÍ SA DÁ VO VŠEOBECNOSTI ROZDELIŤ NA DVE ZÁKLADNÉ OBLASTI:

Marketing neobsadenej nehnuteľnosti a organizácia obhliadok

Podpis nájomných zmlúv a ich predlžovanie v mene majiteľa, na základe plnej moci

Aktívna komunikácia s nájomníkmi

Úschova dokumentácie k nehnuteľnosti

Možnosť poistenia nehnuteľnosti

Komunikácia so správcovskou spoločnosťou alebo so správcom BD

Pravidelný a podrobný reporting majiteľovi nehnuteľnosti

Evidencia výdavkov na údržbu, opravy a súvisiace služby na príslušnej nehnuteľnosti

Príprava dokumentov a registrácia na príslušnom daňovom úrade

Kontrolovanie dodržiavania záväzných termínov platieb podľa platných zmlúv

Operatívny a technický manažment

Odovzdanie nehnuteľnosti nájomcovi a preberanie po skončení doby nájmu - doložené príslušnými protokolmi

Pravidelné kontroly nehnuteľnosti počas doby nájmu

Zabezpečenie opráv a údržby nehnuteľnosti, opráv zariadení v nehnuteľnosti, zvládnutie havarijných situácií

Zabezpečenie nákupu nového zariadenia do nehnuteľnosti

Upratovací servis po ukončení nájmu

"Každý prenájom sa dá zvládnuť profesionálne, spoľahlivo a s ľudským prístupom."

Naši realitní makléri vám na základe dlhoročných skúseností dokážu zabezpečiť nielen hladký prenájom vašej nehnuteľnosti vhodnému nájomcovi ale na základe zmluvne dohodnutých podmienok dokážu pre vás aj nájsť vhodnú nehnuteľnosť na prenájom.

Veríme, že si našim prístupom získame aj vašu dôveru.

Odmena za sprostredkovanie prenájmu sa pohybuje v závislosti od typu nehnuteľnosti: prenájom jednej izby je 100 €, za prenájom celého bytu alebo domu predstavuje odmena jedno mesačné nájomné bez energií. Presnú výšku odmeny vám radi upresníme pri úvodnej konzultácii.

Obsah

Máte otázky alebo potrebujete poradiť?

Danka Zošťáková
  • Pracovná doba 8:00 - 17:00
© 2025 Moje Centrum Bývania. Všetky práva vyhradené. – Webstránku spravuje Airi Studio s.ro.- Webstránky. Eshopy. Grafika.

Stavebné a rekonštrukčné práce

Stavebné a rekonštrukčné práce

Dizajn a rekonštrukcie

Finančné poradenstvo

Kontaktné údaje:

Chcem kúpiť

Kontaktné údaje:

Chcem prenajať

Kontaktné údaje:

Chcem predať

Kontaktné údaje:

Zaujala vás táto nehnuteľnosť?

Vyplňte krátky formulár a dozviete sa viac informácií alebo si dohodnite obhliadku s naším maklérom.